Odp: Jak to jest z nagrywarkami

Autor: kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 14:48:42 MET

Hi,
Dobrze Ci się wydaje. Jeżeli sformatujesz płytkę CD-RW do zapisu pakietowego
to możesz kopiować, usuwać, zmieniać nazwę itd. plików tak jak na zwykłym
twardzielu (chociażby przy użyciu Exploratora windy). Wadą tego rozwiązania
jest to, że zamiast 650MB na płytce masz jedynie dostępne około 530 MB.

--
Pozdrowionka
Zbyszek