Czy warto teraz kupować plytę ze SLOT 1 ?

Autor: Marek Z (mzural_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 13:40:21 MET

Witam !

Mam komuś kupić płytę. I tak się zastanawiam czy warto kupić np. coś ze
SLOT 1 skoro Intel już o nim zapomniał ? Teraz jedynie słuszne jest PPGA.
Czy przypadkiem w ciągu najbliższych paru miesięcy płyty ze SLOT 1 nie
odejdą do lamusa ?
W takim razie co kupić ? Czy naprawdę jestem skazany na przejściówkę ?
Strasznie mnie dziwi fakt że bardzo dużo osób kupuje drogie i dobre płyty
ze SLOT 1 i do tego przejściówka i celeronek. Coś tu chyba nie tak ? Czy
nie można zrobić płyty dobrej ( i nie drogiej ) PPGA ?
Będę zobowiązany za wszelkie uwagi w tym temacie.

Pozdrawiam
Marek