Re: plyta LX i Celeron slot1

Autor: Stryjek (minuteman_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 08:24:25 MET

Witold Rychtowski <witoldr_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<87nota$p3u$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Czy to starej plyty P2 z chipsetem LX i slot1 (niestety niewiele wiecej o
niej
> wiem) mozna wlozyc procesor Celeron na slot1 ?
>
> Czy potrzebne sa jakies specjalne napiecia czy cos... ?
>
> WR

Ja wsadzilem do plyty na LX Celerona 366. Co prawda plyta byla niby tylko
do 333 ale ze wzgledu ze Celek ma staly mnoznik chodzi spoko i to nawet na
413 MHz.
pozdrawiam
stryjek
minuteman_at_poczta.onet.pl