Re: ATI RAGE FURY 32MB + TV

Autor: Piotr Kilarski (p.killer_at_bph.krakow.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 11:26:57 MET

6
mam takowa karte i jestem na 90% zadowolony z takiego nabytku
pod wzgledem gierek jest dobra ale uwazam ze zrobilem blad ze pozbylem sie
V2 ktora pomogla by w np. Unreal_u czy w Qwaku 2
to sa jedyne jak dotychczas gry ktore mnie troszeczke wyprostowaly jezeli
chodzi o extra 3D dopalacz w ATI
wprawdzie gry dzialaja plynnie ale sam obraz jest jak to na software OpenGL
deko chropawy
do ogladania DVD na monitorze czy na TV jest bardzo dobra z tym ze dziwi
mnie jedno
pulpit kompa na monitorze jest rozmyty (nie ostry) a za to DVD jest extra.

killer
p_killer_at_kki.net.pl