Re: DVD - mozecie mnie oswiecic?

Autor: COOBAH (coobah_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 10:33:21 MET

Mam Samsunga 606 - jestem zjebiscie z niego zadowolony
jest region free -- zdecydowanie polecam
jego wczesniejszy model - 604 (4x) mial 1 miejsce w tescie DVD
coprawda w Komputer Swiecie ale ..

wczesniej mialem Pioneera nie wiem jaki model ale byl 5x
i go wymienilem bo slabo czytal plyty - mala ryska
lub odcisk palca i juz nie chcial czytac
Użytkownik Starfire <starfire_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:kE8o4.5455$34.189915_at_news.tpnet.pl...