Odp: Procesor AMD K6-2

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 10:13:00 MET

Użytkownik Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:xlafOPhpNyl5lT0bhHh828d=ECDi_at_4ax.com...
> A ja umiem .... ale to nie znaczy ze sie nie znam choc troche na
> sprzecie ...

Chodziło mi o to, że ja prawie od poczatku miałem AMD-ki (zaczynałem od 386
AMD - raz trafił mi się Cyrix, ale to była chwilowa słabość) wkładałem różne
karty dźwiękowe, i jakoś żadna nigdy nie odmówiła posłuszeństwa... Miałem to
szczęście, że nie trafiłem na Ensoniq-a :) (żaden z kumpli, którzy mieli AMD
też nie wkładali takiej karty, a sporo się u nich przewinęło). Widocznie nie
były zbyt popularne (przynajmniej w moim rejonie :) )

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz