W98 i cd-rom - co jest?

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 08:33:28 MET

Witam.
W98 nie widzi cd-rom. Nie widzi tez drugiego hdd, secondary master. CD-rom i
2 hdd leza na jednej tasmie, cd jest slave. Dokladnie jest tak: system nie
widzi hdd, kiedy go wylacze w bios-ie. A nie jest to normalne, bo ktos
kiedys na grupie napisal, ze jak w bios wylaczyc drugi hdd, to w W98 ustawia
sie literkami na koncu. I tak bylo, ale od tygodnia juz tak nie
est:( Zauwazylem, gdy chcialem odpalic gre z cd, a tu nic. Normalnie uzywam
NT, wiec w W98 nie jestem zbyt czesto. No i nie mam pojecia, co jest. Mam
napisane w man. urzadzen, ze pierwszy i drugi kanal ide maja jakis
konflikty, ze albo ich nie ma, albo niepelne sterowniki, blod Code10.
Wywalilem urzadzenie, i przy wchodzeniu W98nznalazl je, zainstalowal, i jest
to samo. Co zrobic? Moge przeinstalowac caly system, ale nie chce, bo nie
bede robil instalki za kazdym razem, kiedy cos mi sie skaszani. Prosze o
pomoc.

Pozdrawiam

--
Raf