Re: WinFast S325+TV out

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 06:45:36 MET

Ja mam, tvout nadaje się tylko do obejrzenia mpeg, avi (całkim fajnie) itp
źródła obrazu, natomiast obraz typu okna windows itp, są skrajnie rozmazane
(nie można sie doczytać)
W grach karta sprawuje się zadowalająco Q3, Unreal itp chodzą wyraźnie
lepiej niż Savage4 i także o wiele stabilniej

--
Pozdrawiam,  Andrzej
Użytkownik Mariusz <noname9_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup