Re: Cd-romy

Autor: PeterPan (peterpan_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 00:51:25 MET

| Witam szanownych grupowiczow.

Witam rowniez.

| Jestem ciekawy co mysla osoby ktore maja cd-romy samsung.
| Jedenemu z moich kolegow padl chyba samsung 24x.
| Czy te cd-romy sa zupelnie do d... czy to tylko takie egzemplarz ?

To chyba nie tylko ten egzemplarz. Mialem to nieszczescie byc posiadaczem
jednej sztuki. Po kilku plytkach zaczal charczec i zacinac sie. U sprzedawcy
dowiedzialem sie ze nie ma podstaw do reklamacji poniewaz naped jest zbyt
"mlody" i musi sie dotrzec. Dotarl sie tak ze po okolo 13 miesiacach
rozsypal sie calkowicie - wysiadlo pozycjonowanie soczewki. Co ciekawe naped
byl rzadko(!) uzywany. Wygladal ladnie ale w srodku TOTALNY badziew i do
tego z czasem dosc glosny. Mial rowniez spore klopoty z odczytem nawet
oryginalnych plytek, przy klopotach w odczycie danych lubil zawieszac
"Winde" i bardzo dlugo trwalo jego komunikowanie sie z systemem (chyba bylo
to 7 prob) :(((.

ODRADZAM zakup.

Na podstawie doswiadczen moich znajomych moge powiedziec ze chyba bardzo
dobre technicznie i ciche sa napedy LG. Ja mam HITACHI i bardzo sobie go
chwale. Wyglada dosc topornie i nawet nie jest zbyt cichy ale chodzi jak
burza :))).

| Pozdrawiam

Ja rowniez.

--
PeterPan
peterpan_at_poczta.onet.pl or peterpan_at_alpha.net.pl