Re: Procesor AMD K6-2

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 22:43:10 MET

On 8 Feb 2000 09:55:38 +0100, kac_13_at_poczta.onet.pl (KxC) wrote:

>Śniło Ci się tyż miałem AMD 486/133 i Mozart śmigał spoko
>a póżniej miałem Ensoniq Soundscape Elite i z AMD tyz działał
>spoko. Więc nie zwalajcie wszystkiego na AMD.
Aha ... byly ze 3 wersje Motzarta ... ta ktora mialem nie dzialala
(najnowsza jaka byla) a najstarsza znajomego dzialala, z tym ze nie
dzialal tryb emulacji SB16 (only SB pro) ... a na intelu dzialal ....
byly jakies klopoty z wysokim DMA (5).

Przeciez nikt nie zwala nic na AMD ... ale skoro mi nie dziala jakas
tam karta (z reguly przez drivery) to nie bede zmienial sobie jej
razem ze zmiana procka ... wybiore taki na ktorym bedzie ona dzialac
dalej ... pewnie zaraz okaze sie ze to intel szantazuje producentow
kart zeby robili drivery kompatybilne tylko z jego prockami .. ;))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179