Celeron 300A@450 - problem

Autor: Lukasz Korzybski (naos_at_toudi.zsbo.ids.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 20:44:08 MET

Witam.

mam celerona 300A puszczonego na 450MHz i wszystko jest super i wogole nic
ise nie wiesza... z jednym wyjatkiem. Mianowicie przy instalacji Win2k albo
unixa/linuxa robi sie reboot albo zwis. Do tego po zmianie dysku z starego
caviara (1.6G) na experta 13GB to samo sie dziaje przy instalacji Win98.

pozatym nic! ani lightwave ani 3dmax, unreal, quaki, 3dmarki go nie wieszaja
nawet po kilkinastu godzinach pracy (nastawialem na noc).

Nie mam pojecia co to moze byc. Mam plyte P2B wiec nie moge zwiekszyc
zbytnio napiecia. moje chlodzenie to rspory radiator od PII i dwa
wentylatory + pasta.

dziekuje za ew. odpowiedzi.