Re: terminator SCSI ???

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 20:15:10 MET

Dyski LVD nie funkcjonuja na kazdym kontrolerze SCSI.
Po pierwsze musisz zalozyc jumper nad oznaczeniem SE na HD
po drugie potrzebujesz LVD terminatora bo HD LVD nie da sie sterminowac przy
pomocy zwyklego jumpera.
Terminatory LVD aktywne sa znane od dlugiego czasu.
Ja pröbowalem LVD HD na Adaptec 2940 U2W i funcjonowala
bez terminatora. ( oczywiscie byla to tylko pröba - LVD terminator
tez nie kosztuje majatku).
Do plyt np: Asus P2BS , P2DS ,P2LS itd...
jest zalaczany LVD kabel z na stale zamocowynym terminatorem.
Tego typu kable tez mozna kupic .

soko_at_liwest.at