monitor i 9-cio stykowe gniazdo

Autor: Colnet (colnet_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 12:24:33 MET

Kupilismy monitor 14 ' Hewlett Packard model D2803A , z gniazdem
sygnalowym 9-cio stykowym - dokupilismy wiec kabelek przejsciowy z
"15" na "9 " ,ale okazalo sie ze nie dziala poprawnie bo nie ma
poziomej synchro.Nie znam standartu "9" - przypuszczam ze trzeba
zamienic jakies kabelki miejscami .Czy ktos z szanownych grupowiczow
moglby mi pomoc przysylajac opis lub jakiegos "gif'a" lub "jpg'a" tego
gniazda lub porady co mam zrobic .Dzieki .

Janusz