Posiadacze HD Quantum Fireball - Pomocy!!!

Autor: Adam Baliński (ikar_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 11:37:17 MET

Witam grupowiczow
Padla mi elektronika w dysku Quantum Fireball 3.5 Series o pojemnosci 3.2
albo 3.8 GB.
(Nie jestem pewien bo zawsze myslalem, ze 3.5GB :-)
Jezeli ktos ma padniety taki dysk, ale ze sprawna elektronika prosze o kon
takt.
Jezeli nie to wystarczy mi przelozenie na chwile elektroniki, zebym mogl z
grac dane.
Nie jestem pewien ale jest to chyba ta sama elektronika co dla dyskow 1.0,
1.2, 1.7, 2.1, 2.5GB. Jest to stary(???) dysk bez UDMA33.
Mieszkam w Czestochowie wiec najchetniej kontaktowalbym sie z kims z okolicy
(do 200km).
Prosze o pomoc, bo bardzo zalezy mi na tych danych.

Pozdrowienia
Adam Balinski
ikar_at_priv.onet.pl