dziwne zachowanie sie kompa a moze dysku

Autor: Bart (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 08:12:31 MET

witam

sprawa wyglada tak
jest sobie komp na MVP3 do tego dysk fuji 20 GB i wsio dziala super
dokladam drugi dysk - szuflade - dysk Quantum 3,2 GB i dosc dlugo wszystko
dzialalo poprawnie nie gryzlo sie i itp
ale po jakims czasie proba odpalenie kompa z tym dyski w kieszenie
wygladala tak ze komp zwisal na ekranie startowym windy ale co ciekawsze
odpalenie kompa z tym dyskiem z winda w trybie awaryjnym dzialalo bez
problemy ale rowniez do pewenego czasu
teraz odpalenie kompa z winda normalnie wiesza sie
w trybie awaryjnym chodzi ale dysku NIE MA pomimo ze sie wykryl przy starcie
kompa.
Dla ciekawych powiem ze jak odpale tego samego kompa z Linuxem RH 6.1 to nie
ma zadnego z tych problemow

Czy ktos moze mi wyjasnic co sie stalo.
Acha no i powiem jeszcze ze podpiecie kazdego innego dysku w zamian za tego
Quantuma nie powoduje powyzszych problemow.

Ja juz nie wiem co jest moze ktos pomoze,

Bart
bartek_at_coig.katowice.pl

--
Bart