Re: Czy jest widoczna różnica między STB Velocity 128 4MB AGP a jakąś z NVidią TNT?

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 01:58:25 MET

"bamber" <bamber_at_arno.pl> wrote in message news as follows:
> Może to banalne pytanie, bo znam dane techniczne obu tych kart, ale czy
> zauważę różnicę w grach?
>
> Mój proc to PII 233_at_266, 96 MB RAM, Pł. główna ATC 6130 440LX AGP.

Bardzo duza.
Riva 128 to AFAIR pierwszy procesor NVidii - sam ja mialem
TNT ma o niebo lepsza jakosc grafiki ( kolor 32 bit w 3D)
oraz wydajnosc, a takze mniejsze klopoty z odpaleniem wielu gier.
Chociaz do tego sprzetu co masz ( PII 266) nie polecam, bo proc troche za
wolny
Jesli nie mozesz go w niedlugim czasie zmienic, to chyba lepiej kup STB
Velocity 100
Roger