Re: Jak zniszczyć zaw. HD nie zostawiając sladu

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 23:42:10 MET

Deep inside the Matrix, convinced that 7 Feb 2000 21:44:38 GMT is the
real date, verox_nospam_at_matrix.torch.net.pl (Verox) has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>ee.. tam ja polecam dzialania mniej destrukcyjne...

Na przyklad ignorowanie idiotow pytajacych o takie rzeczy na grupie...

BTW, Panie Idioto Pytajacy O Takie Rzeczy Na Grupie, ty JUZ zostawiles
slad swojej dzialalnosci! Jak? publikujac na usenecie takie kretynskie
pytanie, polglowku... Jak juz potrzebujesz komus zrobic brzydki kawal,
naucz sie najpierw co nieco szperac po internecie i miej troche odwagi
potrenowac na sobie :-), a nie czekac, zeby ktos ci to na tacy podal,
lamo peruwianska... :-))))))))))))))

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.