procek

Autor: Robert P. (bob_at_net.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 21:24:11 MET

Witam !
to jak to w koncu jest chce kupic cellerona 400 albo 433 i chcialbym aby
chodzil na 500 z poprzednich postow wiem ze mozna go podkrecac ale ostatnio
byl jeden ze celleron 400 jest zablokowany do podkrecania?
wyjasnijcie jak z tym jest bo na dniach mam kupic kompa i caly czas sie
wacham jaki procek i plyta glowna na ktorej by mozna podkrecic go do 500 i
miala udma66 dla segate i udma 33 dla cd....
pozdrawiam