Odp: Czy znacie jakąś drukarkę pracującą poprzez port szeregowy ?

Autor: Niziak (niziak_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 21:20:37 MET

Użytkownik Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:389EFC3D.4A902C49_at_poczta.onet.pl...

> Z iglowek mam stycznosc z Oki 320/321 - z dodatkowym portem szeregowym,
> ma sie rozumiec

Kiedys (czasy C64) był to znany problem, daltego powstało multum
przejsciówek RS232 - centronics. Na pewno są jeszcze do dostania w handlu, a
juz na 100% wielokrotnie byly opisywane w pismach elektronicznych.

Jak chcesz moge poszukać gdzieś schematów.