Re: Win 2000 i win98se pl na jednym kompie

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 19:59:37 MET

Na jednej partycji dwu systemöw operacyjnych miec nie mozesz.
Win98 czy Win2000 ( jak i inne tez ) potrzebuja primary partycji.
Prosty w uzyciu program umozliwiajacy instalacje 2-3 partycji systemowych to
XFDISK. ( miesci sie na dyskiecie)
Inny to Partition Magic - ten ma znacznie wiecej mozliwosci.
Wersja finalna Win2000 powinna tez miec mozliwosc bootowania
innego systemu.
O mozliwosci startu systemu z CD nie slyszalem.
Pod Linuxem mozna z dyskiety bootowac.

Zdzislaw