Drivery do STB Velocity 100

Autor: Gregry (gregry_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 19:33:26 MET

Mam pewien problem ze sterownikami do Velocity 100. Na razie probowalem
dwoch:

- sterownikow dostarczonych z karta

- i tych od Vodoo3 ( Voodoo3_w9x_1.03.05_dx7.exe - na nowszych byly
problemy,
np. nie mozna bylo ustawic rozdzielczosci 800x600).

Zostawlem zainstalowane te od V3, choc nie wiem czy to najlepszy wybor. Co
radzicie? Podkrecilem karte na 165Mhz (wg "zalecen" z
www.benchmark.ceti.com.pl), ale tylko przy driverach z V3, na tych z plytki
nie dzialalo (wina overclokera).

Testowalem je na razie na 3d Mark 2000 i Quake 2.

Wyniki z Q2 (timedemo 1, map demo1.dm2, dzwiek - low):

drivery od velocity 100
                       800x600 1024x768
143Mhz 41fps 30fps

drivery od V3
                       800x600 1024x768
165Mhz 52fps 32fps

Sprzet:
Celeron 300_at_338Mhz, 64 RAM

Troche dziwne, nie? Chodzi o rozdzielczosc 1024x768.

W 3D Mark chodzilo minimalnie lepiej przy sterownikach od V3, ale glownie
przez podkrecenie karty (pare wartosci bylo troche wyzszych, reszta
podobnie).

Jakie sterowniki do tej karty polecacie? Czy chlodzenie wiatrakiem od 486
starczy przy podkreceniu i karty na 165Mhz, i magistrali na 75Mhz? Na razie
dziala stabilnie, chociaz na 83Mhz Windows sie nie uruchamia (wina karty, bo
I740 dzialal, chociaz sie wieszal po jakims czasie).

Pozdrawam,
Gregry