Re: Walniety CDR - czym to przeczytac ?

Autor: Beerman (beerman_at_provider.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 19:23:27 MET

On Sun, 9 Jan 2000 23:08:49 +0100, "Wojciech Grobel"
<wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>PiT napisał(a) w wiadomości: <38748ACD.1E9D_at_writeme.com>...
>No dobra. Teraz będzie głupia odpowiedź, ale działa :) Miałem podobny
>problem i zero czasu na szukanie jakichkolwiek programów. Innego czytnika
>pod ręką nie było :( Odpaliłem dos'owego NC (więc jak są długie nazwy to
>po nich :( ) Kiedy nie potrafi czegoś odczytać to wyświetla okno
>dialogowe, w którym domyślnie zaznaczone jest "ponów" (czy jakoś tak).
>Położyłem na klawiaturze śledzia (nie, nie takiego do jedzenia ;) ) tak,
>żeby zagiętą końcówką leżał na enterze, na śledziu coś ciężkiego (bez
> [...]

Metoda znana juz z czasow dyskietek 5.25. Ale zasadniczo dziala tez
czasami na cedeki ale nie "zruchane" calkowicie. Mialem kiedys nawet
takiego .bat'a, ktory pelnij ta sama funkcje, tzn. na kazde pytanie
wstawial domyslnie yes i robil funkcje execute. Kiedys tak caly dzien
kopiowal dyskietke 1,44 ale w koncu udalo sie.

Beerman
e-mail : beerman_at_provider.pl
icq uin : 37186302