Re: Jak podkrecic procka pomocy!!!!!!!!!1

Autor: Kamil Olszewski (olonet_at_mail.woytec.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 18:27:52 MET

Witam,

Zastanawiam się tylko, czemu nie puścileś go 4.5x100 - tak powinien
normalnie chodzic... (wszystkie AMD od 350 chodza na magistrali 100Mhz).
Przy 83Mhz AGP jest wyżej taktowane i najprawdopodobniej nie wytrzymuja
k.graficzna... Jezeli masz nowsza wersje Fica to pusc go 4.5x112 - powinien
ruszyc, jeżeli nie to 5x100, jak sie bedzie wieszał to max. mozesz zwiekszyc
napiecie o 0,2V - duzy radiatorek i musi działac ;)

Pozdrawiam

Kamil Olszewski
olonet_at_mail.woytec.pl