Re: Karta siecowa Acorp

Autor: Maciek E. Networker Xing (macieger_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 18:23:11 MET

Sten napisał(a) w wiadomości: ...
>Sprawdz na jakim jest ona chipsecie, ja ma tez acorpa ale PCI i jest na
>realtek 8029AS mam zainstalowane stery od realteka i smiga bez problemu, a
>jesli uzywasz windolsa juz nie powinno to byc trudne :-)

Ta moja karta jest na chipsecie Davicom i szukałem do tego shitu też ale
niestety nie znalazłem. Poza tym ja też mam taką sieciówkę jak twoja i jest
dobra. To był powód dla którego kupiłem drugą tego samego producenta na ISA.
Nie sądziłem że wystąpią problemy ze znalezieniem sterowników ;(. Kupiłem
ją na giełdzie z tygodniową gwarancją, oddam ją i powiem że nie chciała
ruszyć :) Zapłaciłem za nią całe 35 zł :)
macieger_at_friko7.onet.pl