Odp: Nagrywarka i WinOnCD

Autor: Cdman (Cdman_at_kki.net.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 16:40:43 MET

musisz sobie sciagnac drivery do WinOncd dla swojej nagrywarki! - znjdziesz
je na stronie producenta WinOna. Ja tez tak mialem i po zainstalowaniu ( w
tym przypadku do swojego Teac-a ) wszystko chodzilo ok.
Użytkownik DarekN <ndeck_at_w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:KZxn4.48006$Hi2.1029458_at_news.tpnet.pl...