procesor / karta grafiki i jakos obrazu monitora

Autor: brulwa (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 16:25:27 MET

moze to komus pomoze. Jezeli masz b.dobry monitor typu 17'' za 2000zl, nie
wlaczaj w BIOSIE funkcji SPREAD SPECTRUM (ustaw OFF)
Wtedy procesor nie bedzie sie wozil wokol nominalnej predkosci tylko
pracowal ze stala szybkoscia. Nie wiem dlaczego ale jak wlacze Spread
|Spectrum na ON, obraz monitora sie pogarsza, slabsza zbierznosc,
niestabilnosc ogolnie troche gorzej. Prawdopodobnie ustawienie na ON, ma
wplyw na karte grafiki (mam Else Erazora II).