Polaczeinie dwoch kompow KABLEM SZEREGOWYM - HEEELP!

Autor: Michal Macierzynski - Amra (mmacier_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 15:23:04 MET

Hej. Mam pytanko = moze ktos umialby mi pomoc.
Chcialbym polaczyc dwa komputery pod Win95 kabelkiem szeregowym - taki
na Com2.
Problem w tym, ze mi nie wychodzi.
Kabelek jest na 100% ok, poniewaz gry dzialaja, a ja chcialem przeslac
kilka wiekszych plikow z jednego kompa na drugi.
Odpadaja dyskietki i CR-RW, dyski twarde tez.
Zostal kabelek, tylko mi to nie dziala.
Kiedy biore bezposrednie polaczenie kablowe - na jednym Host, na
drugim gosci - ustawiam dostep do jakiegos katalogu - laczy sie i
laczy - i nic z tego nie wynika - twierdza kompy, ze polaczenie
niemozliwe, zeby sprawdzic COMy, kabel itp.
Pytanie - jakim programikiem mpozna polaczyc dwa kompy, zeby przeslac
te diabeslkie pliki?
Kiedy w DOSie robilem to NC, ale juz nie mam go....
JEst moze cos takiego pod Windowsy, albo do sciagniecia pod DOS?
Bardzo mi zalezy.
Dzieki za odpowiedz!

~JEsli mozecie - najchetniej na PRIVA
mmacier_at_sgh.waw.pl