Odp: Procesor AMD K6-2

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 15:15:25 MET

Użytkownik Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m=2SOBRz03qU+ehluvu7PQqhqtOk_at_4ax.com...
> czasie liczy sie SETI) wiec intel jest lepszy ... po za tym na AMD
> przestala dobrze dzialac karta muzyczna pod dosem ;((((

No, to już za wiele! ROTFL!!!!!!
Przyglądam się całemu wątkowi, widzę że jeden drugiego nie może przekonać,
ale przy tym już nie wytrzymałem!
To trzeba już naprawdę być pomysłowym, żeby wysnuć wniosek, że karta
dźwiękowa nie działa bo jest procesor AMD! ROTFLx3!!!!! Nie martw się,
miałem też podrzędną kartę dźwiękową, która nie działała na Celeronie a
działała na AMD! :)))))))))))))))))))) Okazało się, że na komputerze z
Celeronem karta siedziała na jednym przerwaniu z modemem i dlatego nie
działała (chociaż nie pokazywało konfliktów!)- wystarczyło modem albo kartę
dźwiękową przełożyć do innego PCI. Jak ktoś wysnuwa taki wniosek to się zna
na komputerach jak ja na chińskim gotowaniu :))))))

PS. Zaznaczam, że nie umiem gotować :)))

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz