Re: PONOWNIE - SB LIVE 1024

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 14:38:17 MET

On Mon, 7 Feb 2000, Michał Młynarczyk wrote:

+> [...]
+> +NIE WIEM CZY NIKOMY NIC NIE PRZYSLO NA MYSL - CZY MOJE ZAPYTANIE
+POZOSTALO
+> +NIEZAUWAZONE - MAM NADZIEJE ZE TERAZ BEDZIE INACZEJ !!!
+>
+> Hm... A może to dlatego, że jest w okolicy NTG: zdaje się
+> że karta nie działa *tylko* pod Windows ? ;)
+
+gówno prawda. są stery dla linucha i legacy-drivers dla dosa.
 ************

 Proponuję kurs szybkiego czytania. Bo kultury chyba nie
ma sensu :>
 Na wypadek jakbyś nie zauważył większymi litarami:

   KARTA WOJTKA GRZYBAŁY NIE DZIAŁA W WINDOWS.

 Sugestia, że to jest NTG wynika z podejrzenia, że
OWA KARTA NIE DZIAŁA TYLKO POD WINDOWS, a nie że NIE DZIAŁA
W OGÓLE. Czyli problem raczej nie jest sprzętowy, czyli NTG.
 Błedu we wniosku nie wykluczam, i podejrzewam że każda sugestia
nt. gdzie go szukać będzie przez Wojtka mile przyjęta.
 Szkoda że nie masz żadnej :]

 Z logiki: zaprzeczenia do operacji na zbiorach nie tworzy
się za pomocą słowa "nie" :>
 Nigdzie nie pisałem że "karta działa tylko pod Windows".
 Owszem, napisałem że "karta tylko pod Windowsami *nie* działa".
EOT. Uffff...

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.