Problemy z Live! - Pomocy!

Autor: News (olejnak_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 13:53:44 MET

Witam.
Kupiłem Live! 1024. Zainstalowałem dołączony do niego Live Ware 2.0 i
niestety są problemy:
- w SB live Experiense (demka) w woice modeling do wybrania są odgłosy :
psa, krok itp. U mnie przy naciśnięciu tych przycisków w głośnikach cisza
- surround mixer diabelnie wolno reaguje na wszelkie zmiany np. wciskam test
głośników a następuje on dopiero po 10-15 sekundach!!
- zainstalowałem drivery A3D (a3ddrivers.exe) Włączyłem Quake3, po ID logo
się zawiesił. No nic. Próbuję jeszcze raz. Odpalił. W setup włączam A3d.
Kreuję grę naciskam, fight a tu znowu zwis.
Pyt: co daje ustawienie większej ilości pamięci w Sound Font?