Re: Drukarki HP610/710 a Lexmark Z31

Autor: Adam (derwer_at_optimus.waw.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 11:54:02 MET

Użytkownik EPRAM <ep-ram_at_zt.opole.tpsa.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:vRCm4.41422$Hi2.922886_at_news.tpnet.pl...
> Pomóżcie.
> Chcę kupić drukarkę, ale poczebuję porady kogoś kto już je eksploatował.
> Interesuje mnie właśnie taka jak w temacie lecz nie wiem która lepsza.
> Powiedzcie jak się one mają do jakości wydruku w kolorze , ilości zurzycia
> atramentu i niezawodności.
> Pozdrawiam.

HP 7xx oraz Lexmark Z31 to drukarki GDI.
Dla wydruków foto lepiej (subiektywnie) nadaje się Lexmark -
lepszy algorytm stochastyczny. Poza tym przecież to
"stajnia" IBM !
Jeśli chodzi o zyżycie tuszu - podobnie, aczkolwiek w Lexmarku
masz lepszą nad nim kontrolę.

--
Pozdrawiam !
Adam.