Pikanie kompa - co oznacza?

Autor: Szoti (szoti_at_promail.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 11:00:40 MET

Cześć!

Panowie mam pytanie związane jest z popiskiwaniem (PC speaker)kompa przy
odpaleniu. Standardowo powinno to być jedno piknięcie. Chciałbym dowiedzieć
się co oznacza kombinacja: jeden krótki+ jeden długi. Bios AWARD chipset
VIA, Celeron 433. Mam problemy z kompem, a dźwięk, który słyszę przy
odpalaniu nie do końca wygląda na jeden. MOżna go raczej uważać jako jeden
załamujący się w początkowej fazie lub jako 2 ( . _ ).

Mam nadzieję, że ktoś z Was pamięta co może oznaczać taka kombinacja pisków.

Pozdrawiam
Szoti