Odp: dvd a win98

Autor: Robert Dachowski (olesn1_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 20:18:38 MET

Miałem taki p[roblem w czasie oglądania filmu i co się okazało moim zdaniem
jest to porysowana płyta dobieru po ominięciu parę tysięcy klatek pójdzie
dalej. Używam PowerDVD na kompie pentium III 450_at_504 płyta ASUS P3B-F, DVD
HITACHI 4x/24x

***** Robert Dachowski *****
***** meracd_at_kki.net.pl *****
** http://republika.pl/krpi **
Użytkownik Artb <abrzeczkowski_at_xxl.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:QRJm4.42546$Hi2.938074_at_news.tpnet.pl...