Odp: Enlight i Abit BM6

Autor: Marcin Karbownik (makarbo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 19:02:11 MET

Wszystkim szczerze dziekuje za informacje.
Odpowiadam dopiero teraz bo mialem od cholery roboty z praca magisterska -
no ale juz z gorki ;)

Enlighta juz kupilem - i szczerze mowiac oczekiwalem po nim troche wiecej.
Nie wiem czy tak jest ze wszystkimi obudowami tej firmy ale zauwazylem ze
tylny panel wraz ze slotami na karty a dokladnie chodzi o uszy w ktore
wchodza koncowki kart, nie pasuja dokladnie do panelu plyty glownej.
Gdy przykrecilem plyte (Abit bp6) i zaczalem umieszczac karty musialem
niestety kazda lekko wygiac zeby jej koncowka wyszla w ucho panelu tylnego.
Mam nadzieje ze ten krok nie spowoduje kiedys pekniecia na jednej z nich
albo uszkodzenia slotu AGP lub PCI. Na szczescie sila wygiecia nie jest zbyt
wielka.
Wszystkim kupujacym obudowy Enlight polecam dokladne sprawdzenie ich zaraz
po kupnie ze swoim rodzajem plyty glownej.

W starej obudowie AT nie mielem tych klopotow a byl to NO NAME.
Tak poza tym to obudowa jest w porzadku -- zdejmowany panel przedni, szyny
montazowe ma to tylko jedna wade --- gdy kieszen na twardziela jest z
plastiku to po wyjeciu napedu trudno powiedzec o jej stabilnym przymocowaniu
;(

No nic nie nazekam ogolnie nie jest tak zle -- na pewno jest cicha i
"solidna".

Marcin