podkręcanie proca - cIELERON 400

Autor: lunar (loonar_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 15:34:50 MET

Rzecz zabawna.

na płycie ABit`a BH6, podkręciłem piecyk z 400 na 500 MHz bez zmian napiecia
i komp nawet nie zaczął się grzać.
Ale kiedy podkręcam budzik na 524 MHz, komp nie rusza albo robi zwieszkę po
starcie systemu...
Co z tym zrobić?
Dlaczego bez problemu wytrzymuje 100 MHz więcej, a następne 24, nawet z
wyższym napieciem, w żaden sposób nie przechodzi?

    Tak naprawdę, bardziej mi chodzi o przepedzenie szyny do 93 MHz niż
procka o te 24 megzy...

Co z tym zrobić?

(apetyt rośnie w miarę jedzenia...proc w końcu zysał te 30% mocy...)

loonar_at_poczta.wp.pl