Re: ATARI !!!

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 08:35:30 MET

Jest Fri, 04 Feb 2000 12:06:15 GMT, Tałajczyk Piotr pisze:

>Wy to byście sobie (dla utrudnienia zycia) nawet HTMLa składali tak:
>
>echo <HTML> >> index.html
>echo <BODY> >> index.html
>echo </BODY> >> index.html
>echo hej! to jest moja strna >> index.htm.
>itd...

Nienienie. Tak robią lamerzy ;) My byśmy najchętniej pisali fizycznie po
dysku. Albo jeszcze lepiej - zainstalowali przełącznik 0/1 zamiast
klawiatury i binarnie ich, binarnie!

>hle, hle, hle. ;)

takoż

k.

PS. MSPANC

--
Krzysztof Gajdemski                          mailto:elchris_at_alpha.net.pl
Registered Linux User # 133457