Odp: ?? SB LIVE ??

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 00:53:15 MET

Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10002040907130.12818-100000_at_irys.stanpol.com.pl...
> On Thu, 3 Feb 2000, Robert J. wrote:

[ciach]

> A jak ktoś kupi cały CD-ROM z SB-Live 3 to niech się pochwali,
> najlepiej czy mu działa razem z Home Studio :]
Mam LiveWare 3.0 fullCD (u mnie ma 377 MB, ale slyszalem ze ktos ma wiecej
na CD - mimo to niczego mi nie brakuje w nim) - bez problemow mozna go
znalezc w Polsce (trzeba tylko poszukac :-). Nie moge odpowiedziec na
pytanie czy dziala z Home Studio, bo nie wiem o co Ci chodzi. Co do
WaveStudio 4.06, to wciaz jest tak samo denne jak we wczesniejszych
wersjach - po nagraniu wava trzeba czekac az progs odczyta go w calosci w
glownym oknie i w tym ponizej (IMO to kompletny idiotyzm). Poza tym jest
tak samo wolny w edycji jak wczesniejsze wersje. Na wykonanie fade in/out
mozna czekac i czekac. Nie wspominam juz o cieciu, kopiowaniu, itp. Ja tam
wole Sound Forge - z nim dopiero mozna pracowac na wavach. Z softu LW 3.0
podoba mi sie jedynie LAVA (po rzuceniu na full screen) a potem np. na
rzutnik.

--
pzdrw
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl