Re: Peltier tu, Peltier tam...

Autor: ~Savag3R~ (savager_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 23:39:20 MET

Ja jeszcze dodam ze jesli chcesz uzyskac efekty chlodzac ogniwem peltiera
swojego proca to musisz miec bardzo wydajny
cooler bo inaczej marne efekty albo zadne.
Ogniwa sprzedawane przez semicon to moduly o wydajnosci okolo 57% wytwarzajace
roznice temp 71-73 stop C.
wiec jesli chcesz odprowadzic od proca 40W mocy to z goracej strony musisz
odprowadzic drugie tyle.
Moja cooler Alpha chlodzac c366_at_616 za posrednictwem peltiera ma 50 stop C
celek zas tylko 10 przy max wykorzystaniu a -7 przy normalnej pracy - tak
dziala ta pompa.
Savag3R