Problem uruchomienia

Autor: Seba (sebanet_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 22:57:27 MET

Mam wielki problem mój komp zwariował!!! kiedy chce to się uruchamia a
kiedy niechce to nie uruchamia się.
Nieraz musze go resetować godzinami aż załapie.
Zawiesza się przed samym windowsem już powinien się pokazać win a on staje i
nic. Próbowałem już różnych sposobów ale nic nie pomaga.
Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem lub ma na to sposób proszę o
pomoc bo jeszcze trochę to otworze okno i .................
Dzięki.
Ps.
Wiem że to śmieszne ale ostatnio po godzinnym maltretowaniu włączyłem
głośniki i uruchomił się. Cuda!?