Re: Uzytkownicy Zyxel Omni 56k-prosze o opinie

Autor: Adam (derwer_at_optimus.waw.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 00:12:55 MET

Użytkownik -<Siema>- <siema_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bphn4.46049$Hi2.980444_at_news.tpnet.pl...

> Użytkownik Tałajczyk Piotr <piotrtal_at_xox.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:slrn89qrvg.6gb.piotrtal_at_localhost.localdomain...

> Moze nikt go nie ma ;) Nie zalamuj sie poczekaj, az ktos kupi :)
>
> --
> Pzdr,
> -------------------------------
> SIEmiradzki MAriusz
> siema_at_post.pl
> -------------------------------

Praktycznie wszystkie modemy ZyXela są O.K - podobnie jak USR, Motorola,
itp.

Omni jest jednym z najprostszych Zyxeli, ale do podstawowej pracy wystarczy.
Ma tylko jedną konfigurację, brak jakichkolwiek zabezpieczeń (użytkownicy
Motorola Codex, ZyXel Uxxx, USR Robotics Courier, itp. wiedzą, o co chodzi).
Brak też zdalnej konfiguracji.

Ale do codziennej pracy w domu - spoko.
Mam tylko kilka takich i to od niedawna. Brak problemów. Drze na poziomie 5
do 6 Kbps
na dobrej linii i ciężko go załamać. W miarę dobrze radzi sobie z
podniesieniem prędkości.

--
Pozdrawiam !
Adam