Re: Co to byl Covox ?

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 17:53:19 MET

"outsider" <outsider_at_zbymar.tarnow.pl> wrote in message
> facet s tu nie masz wiekszych problemow ????
> i to jeszcze nie wiedziec co to bl covox ;)
> od kiedy ty masz pc ?

A moze bys wreszcie wyciagnal lepek z wlasnego
siedzenia i przestal nabijac sie z kazdego, kto chce
sie dowiedziec konkretnej rzeczy ? Nie jestes
najmadrzejszy na swiecie, master tez z ciebie pewnie
zaden, wiec idz z powrotem do swojej piaskownicy
i zostaw porzadnych ludzi w spokoju.

--
AudioTechnica (or compatible)
* * *