"Uruchamianie" dowiazanych plikow w C++ Builderze?

Autor: trandus (trandus_at_polbox.com)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 17:15:40 MET

Witam serdecznie!

Sukam mozliwosci "uruchamiania" plikow html na dowolnym
komputerze, czy to z Internet Explorerem czy Netscape Communicatorem, czyli
musze korzystac z dowiazan systemowych do plikow na danym
komputerze.
Wydaje mi sie, ze problem mozna rozwiazac na pare sposobow, ale nie
wiem jak je zrealiowac.
1) gdybym wiedzial jak systemowo jest uruchamiany plik link (*.lnk).
2) albo grybym wiedzial jak wyciagnac z systemu (pewnie z rejestru)
dowiazanie
do plikow htm / html czyli po prostu sciezke do przegladarki
3) a najlepiej gdybym znal systemowa komende do "uruchamiania" dowolnych
dowiazanych plikow.

Pkt. 2 jest chyba dla mnie zbyt trudny, zatem prosilbym szczegolnie o
rozwiazani
pkt. 1 i 3.
Oczywiscie prosilbym o rozwiazania polaczone z C++ Builderem.

Z gory dziekuje!

pozdrawiam
trandus