Odp: Ktory monitor jest lepszy??????

Autor: BartekT (bartekt_at_topsystem.com.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 03:30:13 MET

Osobiście mam FE700, więc mogę Ci coś powiedzieć na jego temat:
- plamka 0,25
- płaski kineskop
- norma TCO 99
- bogate parametry dot. geometrii obrazu
- zalecana rozdzielczość pracy 1024x768, 85Hz

Niestety jak to bywa z płaskimi kineskopami na ekranie widoczne są dwa
cienie drutów stabilizujących maskę monitora (to samo jest w płaskich
Trinitronach Sony), czasami potrafi to przeszkadzać w pracy ale ogólnie jest
znośne, szczególnie w wyższych rozdzielczościach. Z tego co wiem efektu tego
nie posiadają najnowsze monitory Samsunga.

Więcej na temat NEC FE700 znajdziesz na www.fe700.pl