Re: Trinitron meczy oczy ?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 00:01:46 MET

[ Andrzej Popowski ] wrote:

>G400 jest tandetny czy nie? Chetnie sie dowiem, bo zastanawiam sie nad
>kupnem tej klasy monitora, ale nie bardzo mam gdzie go obejrzec.

moge tylko opisać go na podstawie tego SUN'a co stoi u nas w pracowni
- jeden egzemplarz - więc na wiele moja opinia Ci się nie zda.
krótko mówiąc rewelacja, obraz świetny (lepszy niż na tych na
kineskpach hitachi - stoją obok siebie więc można sobie porównać).
przekątna okranu zabija swoja wielkoscią - boisko footballowe
postawione na sztorc. i żadnych drutów nie widać! chyba, że na białym
tle (a to akurat występuje tylko podczas logowania na solarisa).

BTW: nie wiem czy w tej cenie nie wybrałbyś coś lepszego - toż to fura
pieniędzy. a trynitrony im większe tym nieproporcjonalnie droższe. :(

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa