peltier a problemy

Autor: BREJA (breja_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 02:29:36 MET

cześć

Mam zamiar sprawić sobie peltierka (40x40) i chłodzić nim celerona 366 na
przejściówce (którego zresztą jeszcze niemam) i mam kilka pytań z tym
związanych oto kilka z nich:
1 Czy ceny w SEMICONIE są wygórowane jeśli tak to gdzie kupię taniej?.
2 Jak sprawdzić ile jeszcze wycisnę mocy z zasilacza w kompie ?.
3 Chcę to chłodzić wodą będzie to mała metalowa skrzyneczka z dwoma rurkami,
pompką i zbiorniczkiem czy to dobry pomysł na chłodzenie.
4 Jakich wymiarów zrobić zbiorniczek na procesor wydaje mi się że będzie to
60x60mm
5 Jak zabezpieczyć się przed skraplającą się parą wodą.(jak? gdzie? czym?
wysmarować by zwarcia niebyło)
6 Czego użyć zamiast wody?.
7 Jak sterować peltierem by za mocno nie chłodził np.gdy komputer nic nie
robi przez dłuższy czas a chłodzenie mogłoby zamrozićcały komputer w kostkę
lodu
8 Czy komputer musiałby być cały czas włączony bo lubię go co chwila
restartować
a niewiem czy takie parominutowe przestoje nie przeszkadzają peltierowi w
rozmrażaniu się.

PoZdRoWiEnIa

bReJa