Re: temp. procka

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 23:27:12 MET

Dnia Thu, 3 Feb 2000 18:59:29 +0100 , "ZS" <soko_at_liwest.at> po
dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>Celerony nie maja czujnika temperatury na sobie...
>Czujnik mozna kupic i podlaczyc - podana przez Ciebie temperatura dotyczy
>plyty glöwnej.

Celerony z jądrem Deschutte mają czujnik temp. w sobie i wyprowadzenie
wartości temp. na którąś nóżkę ,kwestia tylko czy płyta potrafi ten
sygnał odpowiednio zinterpretować .

Z autopsjii

Asus P3B-F + Celek 400 w przejściówce bez żadnych dodatkowych
czujników pokazuje temperaturę proca i płyty w biosie.

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090