Pechowa karta na 486

Autor: sporter (wojpap_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 21:56:30 MET

Czesc. mam obok siebie 486 DX4-S, w ktorym jest karta tridenta oczywisice na
ISA'ie, ale nie chodzi ttzn. karta jest dobra bo uruchamialem ja na kompie z
ktorego pisze, ale na 486 nie chodzi. sprawdzalem we wszystkich slotach i to
samo. Resetowalem komputer i w tedy o dziwo monitor odpalal na moment-
pokazywal sie prostokacik w lewym gornym rogu(zielony), a z glosnika
systemowego wydobywal sie powiedzmy 3-sekundowy dzwiek ciagly. Co moze byc
nie tak????