Re: Monitory 19"

Autor: Kamil Matyska (jahre19_at_hotmail.com)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 00:38:32 MET

Polecam Monitor CTX VL95 ultra screen

Ma dosyc plaski kineskop (prawie calkowicie), max 1600x1200_at_85Hz lub 100Hz
nie pamietam dokladnie ale przynajmniej 85. super kolory, mnostwo kontroli
latwo dostepnych(nie jak niektore monitory daja ci 2 przyciski i 100 opcji w
menu). To dego obwodka wokol ekranu jest niewielka co powoduje ze caly
monitor wyglada bardzo nowoczesnie i ekran jesczcze wiekszy niz 19'. Jakosc
obrazu i tekstu jest bardzo dobra. W sklepie porownywalem jakies 30-40
monitorow roznych firm. Jedynie Mitshubishi diamondtron mial ciut ciut
lepsza jakosc tekstu i obrazu przy czym kosztowal dwa razy wiecej. Nie
pamietam dokladnie ale monitor kosztuje ~$500.00 . najtansze monitory 19''
jakie widzialem to $180-$250 ale za ta cene lepiej kupic przyzwoity 17''
chyba ze sie nie spedza duzo czasu przed komputerem.

Kamil