Re: pł.gł. A-Trend 6320 gdzie znaleć zworki zmieniające częst. magistr.

Autor: RobertP (robertp_at_pkobp.bci.krakow.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 22:03:20 MET

AmAdeuz wrote:

> Witam.
> Własnie mam mały problem chodzi o rozmieszczenie
> zworek (na A-Trend 6320)odpowiadających za taktowanie szyny,
> znalazłem jedną zworke koło slot'a ale są tylko 2 mozliwosci :
> auto (ustawia sie na 66) lub 100Mhz
> czytałem ze jest mozliwosc ustawienia na (...)75,83,(...)103,112
> wie ktos gdzie mogą byc rozmieszczone ewentualne zworki
> odpowiadające za te częstotliwosci?
> Dzieki za ewentalne rady i pozdrawiam
> amadeuz_at_GO2.PL

Witam !!!

Mam plyte ATREND-a 6230 i moja plyta oprocz tej jednej zworki nie ma juz
innych do ustawiania czestotliwosci magistrali, pozostale czestotliwosci
ustawia sie w BIOSIE - opcja "Chipset features setup" :

najpierw przestawia sie opcje "Software clock control" z Disable na
Enable,
a pozniej pojawia sie kolejna opcja "CPU Host Clock (CPU/PCI) :" i tutaj
zmieniasz czestotliwosci.

Pozdrawiam
Robert