Re: Złe kopie CD-R z płyt CD ROM

Autor: Henry McRobert (heniutek_at_modem2000.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 18:04:11 MET

Jesli oba napedy pracuja na Mode4 to nie powinno to miec znaczenia,
w koncu to jest 300 /x2/ lub 600 /x4/ kB/s.
Przypomniala mi sie jeszcze jedna sprawa: kiedy w czasie nagrywania plyty
z image'a zmienilem cd-roma w odtwarzaczu, program nagrywajacy po chwili
wyskoczyl z komunikatem o bledzie zapisu i cdr moglem wyrzucic do kosza.
Zwiazane to bylo z odczytywaniem plyty przez odtwarzacz /rozkrecanie
cd-romu/ i pojawieniem sie wibracji, ktora przeniosla sie na nagrywarke.
Tak samo jest z czytaniem plyty przy nagrywaniu "on the fly", naped
to przyspiesza to zwalnia, odczytujac dane z TOCa a to z odpowiedniego
miejsca ze sciezki.
Moze to to?

--
Henry McRobert